Re: [MOEDE] Mødeforslag

On Tue, Sep 21, 2004 at 11:38:07PM +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Det passer ikke. Udenfor arbejdstid har jeg downloadet med mindst 10 Mbit/s.

Jeg var på symbion i går aftes, og prøvede at downloade fra klid.dk,
ftp.dkuug.dk og sunsite.dk ca ved 22-tiden. Klid.dk og ftp.dkuug.dk
gav begge ca 300 kbit/s, hvor sunsite gav ca 30 kbit/s. Dette på de
kablede interne 100 Mbit/s (?) forbindelser i M4. Jeg var forbavset over hvor
lidt dette var. Min konklusion er at man kan risikere at komme langt
under de 10 Mbit/s som Kristian omtaler, og jeg kan ikke umiddelbart se
hvordan vi kan få garanteret en rimelig båndbredde ud af Symbion
ved et installarrangement.

Til gængæld stiller jeg gerne op med min bærbare, og diverse test på den
indikerer at den godt kan yde en rimelig performance. Flaskehalsen kan
godt komme til at ligge et andet sted, fx i installeringsprogrammet.

Hilsen
Keld