Re: [MOEDE] Tilbyder foredrag om IP-Telefoni / Voice-Over-IP

Ivar Madsen skrev:

> Bliver det til noget?

Ja, hvis der er en der er interesseret nok til at melde sig
som mødeansvarlig.  Jeg sidder for langt væk til at jeg kan
klare særligt meget af det praktiske, men læs
<http://www.sslug.se/artikler/om_at_arrangere_et_hyggem%F8de/>
og se om det er noget du tør gribe an med.

Jacob
--
"A terrorist is someone who has a bomb but doesn't have an
air force."                -- not from DoD Directive 2000.12