Re: [MOEDE] Möte i Skåne under hösten?

Jag har tillgång till en scoutlokal utanför Malmö (I Arlöv) dock utan någon
tillgång till internet. Det är samma Lokal som vi utnyttjade till
Install-partyt i Maj, ett alternativ är att jag pratar snällt med min chef
och får låna skolan jag jobbar på (slött bredband, men bättre än inget). Det
är två möjligheter.

--
------
Dagens Bibelcitat: