Forslag til et emne en aften.

Godaften

Flere og flere heriblandt mig selv. har en server stående med eget domaine. Der findes et hav af programmer til hvordan man laver sin egen postserver (har selv en kørende).

Men hvilken postserver skal man vælge idag, hvilken webmail-klient, hvordan laver man backup af mailsne og hvad hvis man vil have flere mail-domainer hvad skal man så ?

Selv har jeg en gammel Redhat 7.2 med virtuelle mail domainer som jeg har sat op for flere år siden - og det tog lang tid, har aldrig lavet backup da jeg ikke aner hvordan det skal gøres. Gætter mig til at mange andre må have samme problemer/spørgsmål.

Mvh

Palle Arentoft