Re: [MOEDE] Tynde klienter (Was: Hardware X11-terminaler?)

I sslug.moede, skrev donald_j_axel:

>  Det var ikke NCR der lavede dem! Hed de NGC eller NCG eller ...
>
>  Samme princip som SUN diskless workstations, bare pænere.

Vi tager den lige på misc der hører det vist hjemme.

Det er mit indtryk at SunRay tingene kører mere ala Windows klienter og
VNC og RFB (Remote Frame Buffer)..

Er der nogle der har erfaring med en lignende løsning på Linux mod Linux
server?

Det har jo den fordel at man kan flytte sin session fra maskine til
maskine uden problemer.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug