Re: [MOEDE] Tynde klienter (Was: Hardware X11-terminaler?)

I sslug.moede, skrev Anders Bruun Olsen:
>  Folk bedes melde det til mig (email direkte, ikke til listen) hvis de
>  vil med.
>
>  Jeg sender en mail til alle tilmeldte med adresse og noget der minder om
>  en kørselsvejledning i løbet af weekenden.
>
>  Jesper, Jon og Michael behøver ikke skrive og tilmelde sig, det er
>  noteret at I gerne vil med :)

Skal vi ikke hurtigt formulere en til announce om det?

= X-Terminal BOF =
Mandag d. 9 August 2004 afholdes der X-terminal BOF på Det Danske Sprog-
og Litteraturselskab. Dette er et meget uformelt møde hvor Anders Bruun
Olsen vil fortælle lidt om deres system med X-terminaler og dette kan
ses i aktion.

Adresse ind her..

Til denne BOF kræves tilmelding til sslug@sslug

... end