Re: [MOEDE] Re: [MISC] Re: Hardware X11-terminaler?

On Wed, Aug 04, 2004 at 03:16:49PM +0000, Jesper Krogh wrote:
> Skal vi vente på udmeldinger fra Mikael og Jon..

Ja, det vil nok være venligst af os. Også hvis der er andre der vil med.
Der kan nemt være en 15-20 stykker i vores mødelokale hvis det endelig
skulle være. Dog bør folk nok tilmeldes da der er lås på yderdøren så
der skal lukkes op for folk og det vil derfor være bedst at vide hvem
der dukker op så vi ikke starter før alle er kommet og dermed ikke
bliver nødt til at skulle løbe ud og åbne for folk hele tiden.

> Elleres er jeg frisk på fredag eftermiddag.

Fredag eftermiddag vil være fint for mig. Og ellers kan jeg som sagt
også en dag i næste uge hvis det er.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41