Re: [MOEDE] Re: [MISC] Re: Hardware X11-terminaler?

On Wed, Aug 04, 2004 at 02:51:34PM +0000, Jesper Krogh wrote:
> Måske i morgen formiddag :-)

Det ville godt nok være kort varsel så. Ikke at det ville være noget
problem for mig.

Jeg ville dog nok nærmere foreslå fredag eftermiddag eller en dag i
næste uge, hvis der skal være flere der skal have en chance for at
deltage.

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41