Tynde klienter (Was: Hardware X11-terminaler?)

On Wed, Aug 04, 2004 at 04:48:33PM +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Det ser næsten ud til at der er så meget interesse for det at der
> kunne blive en hel lille SSLUG-ekskursion ud af det?  Ville det være
> muligt?

Det tror jeg sådan set godt kan lade sig gøre.
Jeg ville nok kunne arrangere en eftermiddag hvor folk har mulighed for
at komme derind, hvor jeg lidt uformelt kan fortælle lidt om det.
Umiddelbart vil jeg gætte på at det kunne udvikle sig lidt i retning af
en BOF for folk der er interesserede i tynde klienter.

Er det noget jeg skal gå videre med eller er det kun Jesper Krogh der
gerne vil en tur på besøg?

--
Anders
PGPKey: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x8BFECB41