Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Keld Jørn Simonsen skrev:

> Amager er da hverken Sjælland eller Skåne, så dette falder vel uden for
> SSLUGs dækningsområde?
> Eller vil sjællænderne endnu en gang tryne selvstændige initiativer fra
> amagerkanere:-)

Så er det måske derfor de har så svært ved at forstå den fornuft SSLUG m.fl.
kommer med, Christansborg ligger jo sin egen selvstændige ø,,,

(Nej, jeg kan ikke lige med sikkerhed huske hvad den hedder, men det er ikke
Christiansholmen,,,)

Fut til sslug.misc

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen