Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Henrik Storner <sslug@sslug> writes:

> Hvorvidt der er behov for en lokal Amager-LUG ? Hvis der er nogen der
> har så meget lyst til at lave noget lokalt at de gider starte deres
> egen LUG, så synes jeg det er et initiativ som bør støttes.

Initiativer bør støttes.

Jeg mener bare at den bedste støtte først og fremmest at sikre sig at
folk er klar over hvilket problem de ønsker at løse. Jeg skal ikke
overveje hvilke grunde der skulle være til at lave en Amager-LUG, men
jeg kan se en række ulemper som jeg mener at initiativtagerene bør
have med i deres overvejelser.

Vi har efter min mening ofte oplevet uleperne og noget spild ved at
både DKUUG, BSD-DK og SSLUG mere eller mindre uafhængigt af hinanden
arrangerer møder med præcis samme målgruppe. Det er noget vi (jeg og
unævnte andre) er blevet mere opmærksomme på.

Og så kunne det måske være lettere at tiltrække garvede ikke-lokale
sslug-folk hvis det bare var en del af sslug. Jeg skal på ingen måde
overvurdere min egen betydning, men jeg mener selv jeg har været mere
villig til at tage forbi Roskilde fordi det er en del af SSLUG.

Men der er helt klart tale om en afvejning og jeg tilstår klart at jeg
kun har tænkt på den ene side.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance