Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Phillip Sc. Bøgh <sslug@sslug> writes:

> Jeg forstår at man formelt ikke bør lave egne linux-arrangementer uden at
> SSLUG er formelt adspurgt.

Sådan er det absolut ikke.

Det er smart at open source-foreningerne i Københavnsområdet ikke
lægger for mange møder oven i hinanden, men SSLUG har ingen
specialstatus i den hensende.

> orde. Nogen gange er en moderorganisation hvor mange formalia skal
> overholdes og mødeformen lidt for stivnet - en hindring for nye
> former og svær at lægge sig ind under.

Det kan være rigtig nok, men jeg mener at du skyder forbi med hensyn
til SSLUG. Jeg mener at Roskilde er et glimrende eksempel på at det
sagtens kan lade sig gøre at starte noget nyt op inden for rammerne af
SSLUG.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away