Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Phillip Sc. Bøgh skrev:

> Hej Jacob Sparre Andersen

Når brevet nu er stilet, så må jeg vel hellere svare.

Tag og læs reglerne for vores postlister. Dit brev bryder
reglerne. Hvis det gentager sig må du regne med at blive
"kill-filed" (i det mindste af mig).

> (Ang. Ny Linux User Group d.24/8 kl.19, Holmbladsgade 99,
> 2300 Kbh.S) Jeg forstår at man formelt ikke bør lave egne
> linux-arrangementer uden at SSLUG er formelt adspurgt.

Så har du misforstået noget.  SSLUG har sin måde at gøre
tingene på.  Der er ingen der siger at man skal spørge SSLUG
(der gør man i øvrigt ved at skrive til bestyrelsen og ikke
ved at skrive til en tilfældig postliste), hvis man vil lave
sine egne linux-arrangementer.  SSLUG vælger bare selv hvad
og hvordan det vil annoncere ting.

> Derfor prøver vi GERNE i tæt fællesskab at danne en LUG og
> anmoder om at I annoncerer mødet i oversigtskalenderen.

Hvis I sætter en ADiCT-kilde op og skriver til www_admin, er
det ikke usandsynligt at de vil inkludere jeres ADiCT-kilde
i vores dansk-svenske linux-kalender.

> Det bygger ligesom andre linuxbrugergrupper på et
> arrangement som vi har sat i vores kalender.

Det er også helt fint, men hvis I ikke offentliggør jeres
kalender i ADiCT-format, kommer den ikke med i vores
dansk-svenske linux-kalender.

Jacob
--
»Hvis vi foruden de to fuldtræffere har 3 missere får vi
 overskud«                                           -- Kurt