Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Hej Jacob Sparre Andersen

(Ang. Ny Linux User Group d.24/8 kl.19, Holmbladsgade 99, 2300 Kbh.S)
Jeg forstår at man formelt ikke bør lave egne linux-arrangementer uden at
SSLUG er formelt adspurgt. Formalia er godt HVIS der er nogen riciko for
at Linux-arrangementer gør noget der kan tænkes at skade LUGger eller
OpenSource i det hele taget. Nu er jeg ABSOLUT støtte af OpenSource, så I
behøver IKKE bekymre Jer om at vi vil undergrave nogens organisation -
faktisk ønsker vi som ALLE at flere bruger Linux og også nye kan komme til
orde. Nogen gange er en moderorganisation hvor mange formalia skal
overholdes og mødeformen lidt for stivnet - en hindring for nye former og
svær at lægge sig ind under. Derfor prøver vi GERNE i tæt fællesskab at
danne en LUG og anmoder om at I annoncerer mødet i oversigtskalenderen.
Det bygger ligesom andre linuxbrugergrupper på et arrangement som vi har
sat i vores kalender. ALLE er meget velkomne!

Mere om mødet:
http://www.kulturcafeen.dk/KLUG

Hilsen
Phillip Bøgh