Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Phillip Sc. Bøgh skrev:

> Hej SSLUG-møde koordinator

Du har skrevet til en postliste/nyhedsgruppe beregnet til
diskussion af SSLUG-arrangementer.  Din besked er således
strengt taget totalt off-topic.

> Vi prøver at ryste liv i en lokal LUG [...]

Har du læst »Linux User Group HOWTO«?  Det burde du måske
gøre, hvis du vil fortsætte med dit projekt.

> Også HVIS vi ikke kan lokke Jer organisationsfolk til at
> komme den 17/8 vil jeg bede dig som SSLUG-møde koordinator
> om at placere vores opstartende møde på Jeres kalender
> [...]

Vi sætter kun møder som SSLUG er med til at arrangere i
kalenderen.  Derudover har vi en oversigtskalender der
bygger på de møder andre linuxbrugergrupper har sat i deres
ADiCT-kalender.

I stedet for at bruge tid på at læse »Linux User Group
HOWTO«, vil det måske være mere effektivt, hvis du går i
gang med at læse de ting om planlægning af møder i
SSLUG-regi der er henvist til fra
<http://www.sslug.dk/moede/>.

Jacob
--
Vær klar over, at det bliver et værre vejr hver dag, så det
vejr er ikke meget værd.