Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Henrik Storner <sslug@sslug> writes:

> Nu er Makholm da vist lidt firkantet - kalenderen har da masser af
> arrangementer fra andre LUG'er (AALUG, f.eks.)

Dem har vi skam ikke sat i kalenderen. Det har de selv gjort, men fordi
de også benytter adict dukker de også op hos os, men klart markeret som
(f.eks.) AAUUG-arangementer. (Tilsvarende bør vores arrangementer dukke op
på AAUUG's kalender).

> Så jeg vil mene at det burde kunne arrangeres - omend jeg ikke har
> nogen som helst forstand på hvordan kalender-systemet virker.

Ja, Den her Amager-LUG skal bare sætte en maskine op til at køre adict
og spørge pænt og vi vil suge deres localevents-fil.

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/