Re: [MOEDE] Ny LUG i København opstart d.24/8 kl.19

Phillip Sc. Bøgh <sslug@sslug> writes:

> Hej SSLUG-møde koordinator

Du har skrevet til en mailliste og ikke til en bestemt person.

> Vi prøver at ryste liv i en lokal LUG her på Amager og ser gerne såvel
> noviser som Jer garvede og organisatorer, at I dukker op. Første
> gang:

Er der nogen bestemt grund til at starte en selvstændig LUG og ikke
bare køre det som en aktivitetsrække under SSLUG ligesom
Roskilde-sandkassen gør?

> Vores lilleput LUG vil nok henvende sig især til mellem- og u-øvede idet
> vores emner ikke er særlig langhårede i forhold til Jeres, men vi tør ikke
> annoncere det som de mindre øvedes legeplads fordi vi er afhængige af at
> også mere øvede kommer og er behjælpelige.

Forventer I deltagelse (og støtte) fra resten af SSLUG eller mener I
at I i lokalområdet selv kan opbygge den nødvendige aktive kritiske
masse?

> Også HVIS vi ikke kan lokke Jer organisationsfolk til at komme den 17/8
> vil jeg bede dig som SSLUG-møde koordinator om at placere vores
> opstartende møde på Jeres kalender under overskriftende:

Vi sætter normalt ikke ummidelbart ikke- SSLUG-arrangementer i vores
kalender.

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?