Re: [MOEDE] Spam BoF 2004-04-15?

On Mon, 22 Mar 2004, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Prøv at spørge Björn Nilsson.  Hvis han ikke har tid, så har både
> Peter Toft og Henrik Grove vist også nøgler.

OK, det lyder ikke som noget problem.

> Husk på også at annoncere arrangementet på
> <sslug@sslug>.

Jow, den skal vel bare ud mandag d. 5. eller så.

Jeg har puttet lidt ind i:
http://www.sslug.dk/moede/hygge/2004-04-15/
men kunne godt skrive noget mere. Er der maximum på hvor mange
kilobyte en announce må fylde? Jeg kan skrive meget om emnet.

/hans
Unix: You probably don't need our advice.
			-- FAQ om Flac, www.livemetallica.com