Re: [MOEDE] Ingen announce + intet i kalenderen = ikke nogen workshop?

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det er beskrevet på mødetjeklisten.  Men nu har jeg gjort
> det for dig.  Jeg gik ud fra at det skulle være en
> gentagelse af det arrangement du og Rune havde i Roskilde i
> begyndelsen af måneden.
Ja, og tak for hjælpen.

> Så kan jeg godt se det upraktiske i at du introducerer dig
> selv.  Peter Toft og Henrik Grove har vist adgangskort til
> M-bygningen på Niels Bohr Institutet, men de praktiske ting
> om lokaleadgang bliver vist normalt aftalt direkte med Björn
> Nilsson af den mødeansvarlige (dig i dette tilfælde).

Henrik - HJÆLP!

> Det er en anden sag end at være mødeleder.  Gitte, Poul-Erik
> og Makholm ved vist heller ikke noget om lokalet, adgang til
> det osv. (udover hvad alle der af og til kommer til
> hyggemøder der burde vide).

Det er det med lokalet der er mit problem. Jeg skal nok præsentere mig selv.

> Du bør nok i øvrigt læse
> <http://www.sslug.dk/artikler/om_at_arrangere_et_hyggem%f8de/>

Ikke lige en der sprang op i ansigtet.

> og <http://www.sslug.dk/moede/tjekliste> inden på torsdag.
done.

Jeg ved ikke, om der skal laves noget i retning af billeder og optagelse,
det vil jeg overlade til andre. Hvad resten angår, bliver det et tavle,
papir og blyant der skal bruges, det har jeg styr på.

Tilbage står så altså lokalereservation og nøgle.