Re: [MOEDE] Ingen announce + intet i kalenderen = ikke nogen workshop?

Erling Sjørlund skrev:

> Aner ikke hvordan man gør.

Det er beskrevet på mødetjeklisten.  Men nu har jeg gjort
det for dig.  Jeg gik ud fra at det skulle være en
gentagelse af det arrangement du og Rune havde i Roskilde i
begyndelsen af måneden.

> Jamen det er det jo.

Så kan jeg godt se det upraktiske i at du introducerer dig
selv.  Peter Toft og Henrik Grove har vist adgangskort til
M-bygningen på Niels Bohr Institutet, men de praktiske ting
om lokaleadgang bliver vist normalt aftalt direkte med Björn
Nilsson af den mødeansvarlige (dig i dette tilfælde).

> Desuden ved jeg intet om lokalet, adgang til det osv.

Det er en anden sag end at være mødeleder.  Gitte, Poul-Erik
og Makholm ved vist heller ikke noget om lokalet, adgang til
det osv. (udover hvad alle der af og til kommer til
hyggemøder der burde vide).

Du bør nok i øvrigt læse
<http://www.sslug.dk/artikler/om_at_arrangere_et_hyggem%f8de/>
og <http://www.sslug.dk/moede/tjekliste> inden på torsdag.

Jacob
--
"A terrorist is someone who has a bomb but doesn't have an
air force."                -- not from DoD Directive 2000.12