Re: [MOEDE] Ingen announce + intet i kalenderen = ikke nogen workshop?

Erling Sjørlund skrev:

> Jeg aftalte på sidste medlemsmøde med Gitte Wange og Peter
> Makholm at lave et arrangement den 18. om databasedesign,
> kombineret foredrag og workshop. Det blev også aftalt, at
> en af dem skulle sætte i kalenderen og lave en annonce.
> Jeg har ikke mulighed for at gøre noget af det.

Nu er det altså normalt www_admin der sætter ting i
kalenderen.  Og hvorfor kan du ikke lave en annoncering?

> Jeg ved ikke hvem der kan være mødeleder, Henrik Grove
> eller du måske?

Hvis det ikke er dig der skal holde foredrag, så kunne du
vel også klare opgaven.

Jacob
--
»USA kæmper for individets rettigheder.«
»Ja.  Individet George W. Bushs rettigheder.«