Re: [MISC] Bestyrelsesvalg i SSLUG: Jeg stiller op

On Wed, 31 Oct 2001, Peter Toft wrote:

> Det kommer på
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2001-11-18/kandidater.shtml

hvis jeg har overset en kandidat til det kommende
bestyrelsesvalg, eller at teksten er "skæv" så hyl lige
op.

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm