Re: [MOEDE] Valgmøde

On Wed, 31 Oct 2001, Ole Tange wrote:

> Erik har lige givet mig en ide: Skulle vi ikke i SSLUG holde et valgmøde?

> Hvad er stemningen for dette?

Kanon ide. Hvis vi kan få nogen it ordførere til at komme.

Jeg ved at det ville kunne betyde noget for hvor _jeg_ ville sætte min
stemme.

Jeg tillader mig at cc'e til itpolitik - der sidder givetvis nogen der der
ville være interesserede i at give deres mening til kende.

Mads

Free your mind and your desktop will follow....
                                     Linux - the choice of a GNU generation