Re: [MOEDE] Valgmøde

On Wed, 31 Oct 2001 19:36:09 +0100 (CET), Ole Tange <sslug@sslug>
wrote:

>Erik har lige givet mig en ide: Skulle vi ikke i SSLUG holde et valgmøde?
>
>Vi er uafhængige af partipolitiske interesser, men vi er bestemt ikke
>politisk inaktive. Måske kunne det være sjovt at have et panel med
>politikere, hvor emnet specifikt var givet til at handle om IT. Alle
>partier skal naturligvis inviteres. Hvem de stiller op med er deres
>problem.
>
>For ikke at komme alt for tæt på valgdagen, så må det nok ikke blive
>senere end d. 13. Det betyder så, at vi må gemme GUI-programmering til
>efter valget.

> [...]

Jeg synes det er en fed idé.
Det giver lissom os en mulighed for at finde ud af hvor de enkelte
partier - og politikere - står henne.

Men hvordan får man de fine herre til at dukke op i denne travle tid
??
Jeg mener ... måske er en nørd forening ikke lige det der står højest
på deres ønskeseddel over vælgere de gene vil gøre glade ??

Anyways - count me in .. :-)

Gitte