Re: [MOEDE] Hjælper til instalationsfest

"Carl Andersen,,," <sslug@sslug> writes:

> Hej jeg ved ikke er om det er det rette forum at henvende sig. Jeg ser
> at der skal være instalationsfest. Jeg vil gerne bridrage med hjælp
> til installfesten, hvis jeg kan bruges. Jeg er ikke superekspert i

Alle hjælpere er velkomne. Der skal ikke nødvendigvis den store viden
til, bare man har prøvet at instalerer et par gange eller ligende kan
man sagtens hjælpe folk gennem en almindelig installation og hvis der
er problemer man ikke kan løse er vi altid flere, der måske har set de
problemer før.

Bare meld dig til på tilmeldingssiden og vælg "Kommer og hjælper"
http://www.sslug.dk/moede/hygge/2001-11-15

--
Linux lovers hate Windows, BSD lovers like UNIX
  -- Set på OSNews.com