Hjælper til instalationsfest

Hej jeg ved ikke er om det er det rette forum at henvende sig. Jeg ser at der skal være instalationsfest. Jeg vil gerne bridrage med hjælp til installfesten, hvis jeg kan bruges. Jeg er ikke superekspert i linux, men jeg har da prøvet forskillige distribitioner, og har hidtil selv klaret opsætning af maskinerne selv (lige borset for debian, der behøvedej jeg lidt hjælp). Af maskiner har jeg brugt pentium, min nuværende maskines som kører SCSI.Og idag har jeg instaleret på en gammel 80486SX maskine, med win95 og debian. Det var for at prøve fips (det har jeg aldrig prøvet før). Den er sat op,mangler kun at få lavet en ny kerne. Min erfaring med linux er følgende.

August 1999 - Marts 2000 Win95+RedHat

Marts2000 - Septemper 2000 SuSe

September 2000 - Marts 2001 Mandrake

Marts 20001 - Debian Og der bliver jeg

Jeg har ikke forstand på netværk, har heller ikke prøvet med en bærbar.
Kan jeg bruges til noget. Vil gerne yde noget til linuxsamfundet

mvh Carl Andersen