Re: [MOEDE] NTI2002

Ole Tange wrote:

> Alternativt, så skal vi være et indslag, som går rundt med en cykelvogn og
> nogle bærbare computere.

> Sidste år havde vi to forholdsvis store stande. Hvis vi kun skal fylde een
> stand, så bliver det ikke nær så meget.

Rimeligvis. Men når NTI allerede er på banen, så antager jeg at
det må være fordi de er særdeles tilfredse med vores bidrag. Det
vi fik i år var vel nærmest at betragte som noget overskud de
ikke vidste hvad de skulle bruge til, hvilket nok til dels var
medvirkende til den noget kaotisk planlægning.

Hvis det stadig skulle blive tilfældet næste år, hvilket jeg
sådan set ikke anser som et problem, når bare vi ved hvad vi har
at rette os efter og at de penge vi har at lege med står i mål
dermed. Så kan arealet jo både blive større og mindre

Det der er vigtig og som skal pointeres over for dem at der er et
problem der skal løses. Vi har jo ingen penge, og det udbytte
DKUUG havde af deres finaciereing, må vel betragtes som værende
for ringe til at de skulle gentage den spøg.

Der hvor jeg egentlig ser det største problem er når vi inviterer
OSS-Virksomheder til at stå på vores stand. Hvis NTI selv skal
betale/finde pengende til vores tilstedeværelse, bryder de sig
muligvis ikke om at vi har virksomheder som en del af vores
stand.

--
-
Poul-Erik Andreasen