Re: [MOEDE] NTI2002

On Sat, 27 Oct 2001, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Som minimum vil jeg mene at NTI skal levere stande med
> tæpper el og Internetforbindelse.

Alternativt, så skal vi være et indslag, som går rundt med en cykelvogn og
nogle bærbare computere.

> Sidste år kostede standen med talere 40.00, og vi kan ikke regne
> med at har held til at gøre det lige så billigt en gang til. Så
> der skal findes 50.000 et eller andet sted. Desuden ville det
> være rat hvis der var lidt luft i bugettet.

Sidste år havde vi to forholdsvis store stande. Hvis vi kun skal fylde een
stand, så bliver det ikke nær så meget.

/Ole
--
"IBM is a great supporter of Linux if it can avoid pissing on its feet."
                                                       -- Karsten Self