Re: [MOEDE] NTI2002

Peter Toft wrote:

> NTI 2002 messen næste år finder sted den 14-16 maj i
> Bella Center og der er kommet en interesse fra
> arrangørerne for at vi igen stiller op - er der
> interesse for det [Gitte er vel med :)]

Det er rart at de er så tidligt på færde,men hvad er det de mere
præcist de tilbyder/forlanger. Vi kan jo ikke gøre det gratis.
Sidste år fik DKUUG jo lov at betale gildet, hvad de vist ikke
var specielt glade for.

Som minimum vil jeg mene at NTI skal levere stande med
tæpper el og Internetforbindelse.

Sidste år kostede standen med talere 40.00, og vi kan ikke regne
med at har held til at gøre det lige så billigt en gang til. Så
der skal findes 50.000 et eller andet sted. Desuden ville det
være rat hvis der var lidt luft i bugettet.

--
-
Poul-Erik Andreasen