Re: [MOEDE] Opsumering af hyggemødet 18 oktober

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Kenneth Geisshirt fortalte om at bruge GNUplot til at visualisere
> data. Hans eksempler (inklusive mpeg-filmen) findes på
> http://kenneth.geisshirt.dk/talks/GNUplot.tar.gz

Det var et rigtig godt arrangement, og samtidig mit første hyggemøde i
SSLUG-regi: Dejlig konkret præsentation af det jeg forventede var i
fokus (altså: her har vi så GNUplot!), godt og veloplagt
formidlet. Stort. [klap-klap]

>  - Hans Schou vil gerne fortælle om hans erfaringer live optagelse
>  af lyd.

Like in: Redigering af lyd under Linux? Altså værktøjer man kan bygge
radiomontager m.v. i? Lyder rigtig spændende. Fortæl os lidt mere,
Hans.

-j

--
Uwaga!