Re: [MOEDE] Install-fest

>Hvordan for vi kontakt med Bjørn

>email, tlf, etc

Du skriver eller ringer 'bare' til mig. Jeg læser mailinglisten,
men da jeg som regel er langt bagud plejer jeg ikke at blande
mig i diskussionen:-)

Mht lokale er såvel Aud. U som M mulige, vi skal bare finde en
form for konsensus. Som Jacob skrev har en af vores arbejdsmænd
sagt at han synes det er lettere at stille op bord etc. i M-om-
rådet. Imidlertid har vi fået nye lækre møbler i mødelokalet i M,
og det kan være han synes anderledes hvis han bliver nødt til at
flytte disse. Men, som sagt, hvis vi kan iterere os frem til et
ønske så kan vi sandsynligvis finde ud af resten.

/Björn
Bjorn S. Nilsson          Email:             sslug@sslug
Niels Bohr Institute                or just  sslug@sslug
Blegdamsvej 17            Phone:             +45 35325283
DK-2100 Copenhagen        CellPhone:         +45 28755283
Denmark                   Fax:               +45 35325016