Re: [MOEDE] Install-fest

Ole:

> Aud M er noget bøvl: Det er ikke nemt at finde den
> person, som man nu lige ved kan løset et givent problem.
> Da er Aud U meget mere overskuelig.

Jeg synes fordelingen på flere rum ovre i M-bygningen virker
mindre belastende end det store cirkus nede i aud. U, men du
har da ret i at det er lettere at overskue auditoriet.

En ikke helt uvæsentlig detalje er at Lars der plejer at
tage sig af at ommøblere lokalerne efter vores behov, synes
det er smartere at vi er i M-bygningen. Hvis der er et par
stykker, der kan give en hånd med med ommøbleringen i
forvejen betyder det selvfølgelig ikke helt så meget.

Jacob
--
"You've got to build bypasses!"