Re: [MOEDE] Install-fest

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Det ville være fint med installationsfest 15/11.

Som jeg skrev i mit indlæg her i gruppen så har Kristian Kallenberg
også sagt ja til at være medansvarlig.

> få snakket med Bjørn på NBI om at det er ok at vi kører
> (og han skal sikre at vi har lokalerne). Vi skal så

Jeg snakkede med Bjørn til sidste hyggemøde. Han snakkede om at
Auditorium M og omegn måske var mere velegnet. Nogen der ved hvor
mange vi plejer at være i hhv. Aud. U og Aud. M?

--
Linux lovers hate Windows, BSD lovers like UNIX
  -- Set på OSNews.com