Re: [MOEDE] Install-fest

On Sun, 21 Oct 2001, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg har sagt ja til at at være mødeansvarlig en gang, hvis jeg
> lige kunne blive briefet lidt . Jeg kan imidlertid se at det ikke
> er gået igennem(jeg har været i jylland, hos moar;-) tilbydet er
> dog forsat gældende.

Det ville være fint med installationsfest 15/11.
Tricket er at få Hans Schou til at sætte
installationssiden op og derefter handler det op at
få snakket med Bjørn på NBI om at det er ok at vi kører
(og han skal sikre at vi har lokalerne). Vi skal så
have styr på op mod 15 medhjælpere og tage max 30 ind
til installation - snak med Bjørn om hvad vi kan
tillade os.

MVH

....There is a low, deep rumbling sound in the distance.
I believe it is the sound of Penguins on the march.
Follow us into the Linux future.....