Re: [MOEDE] Debian-aften den 19/4?

Dear list

Et Debian møde, men tilhørende install hjælp ville være
_yderst_velkomment !

Jeg sidder akut og vil gerne have Debian på min AlphaStation 400
Jeg har et Debian 2.2.r3 (Alpha) CD set og det hele er egentligt klart.
Desværre har jeg fået fdisk'et lige lovligt grundigt, og står nu tilbage
med en SRM/aboot prompt og kunne rigtigt godt bruge noget hjælp...

sslug@sslug