Re: [MOEDE] Medhjælpere søges til den 27.oktober!

On Tue, 16 Oct 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Venner
>
> Vi mangler medhjælpere til vores "Linux og Open Source i Folkeskolen"
> seminar lørdag den 27. oktober.
>
> Da der er lidt flere her på listen, end på sslug-uddannelse, og da
> seminaret sådanset er en slags møde ;-))), skriver jeg lige her.
>
> Det har været ude i en announce, men det gav intet. Så jeg appelerer
> lige til Tordensskjolds soldater. Der skal bruges et par stykker eller
> fem der kan leve med ikke at se alle foredragene - disse personer skal
> stå for maden. (Der kommer smørrebrød udefra. Det skal modtages, pakkes
> [...]

Jeg kan godt enten
a) tage referat + hjælpe med projektor + overholde
   taletiderne
b) hjælpe til med maden

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."