Re: [MOEDE] Medhjælpere søges til den 27.oktober!

On Tue, 16 Oct 2001, Hanne Munkholm wrote:

> Jeg har pt: Jacob Sparre, Preben Bille-Brahe (tror jeg), Nina tange
> (formiddag), måske Kim Schulz, måske Thomas A Frederiksen. De to
> sidste ved det ikke før ugen før :-(

Jeg har nu ellers meldt mig for længe siden. Jeg syntes også jeg har set
et navn mere eller to, men de er nok med i planlægningen.

mvh/hans
libcss is required to access many of the DVDs that you paid for
on a DVD drive that you paid for.
  -- http://www.linuxvideo.org/user/dl.html