Medhjælpere søges til den 27. oktober!

Venner

Vi mangler medhjælpere til vores "Linux og Open Source i Folkeskolen"
seminar lørdag den 27. oktober.

Da der er lidt flere her på listen, end på sslug-uddannelse, og da
seminaret sådanset er en slags møde ;-))), skriver jeg lige her.

Det har været ude i en announce, men det gav intet. Så jeg appelerer
lige til Tordensskjolds soldater. Der skal bruges et par stykker eller
fem der kan leve med ikke at se alle foredragene - disse personer skal
stå for maden. (Der kommer smørrebrød udefra. Det skal modtages, pakkes
ud, sælges og pakkes sammen og kasserne sendes tilbage igen).

Der skal også være nogen til alle de ting hvor man godt kan se
foredragene, registerer folk om morgenen, overholde tiden på talerne,
tage billeder, skrive en slags referat eller konferencerapport, blive i
auditoriet i frokosten og holde vagt over folks overtøj og projektoren,
være ansvarlig for salg af kaffe/the/sodavand nede i auditoriet i
pauserne, hjælpe med at hænge skilte op om morgenen og tage dem ned om
aftenen, etc.

Er der nogen her, der gider give en hånd?

Jeg har pt: Jacob Sparre, Preben Bille-Brahe (tror jeg), Nina tange
(formiddag), måske Kim Schulz, måske Thomas A Frederiksen. De to sidste
ved det ikke før ugen før :-(

Det er alt. Og det rækker jo ingen steder ;)

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg tryller 10 mand mere frem?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"OS Wars: Luke, Use the Source!"