Re: [MOEDE] Install-fest

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Vi skal holde en install-fest igen om ikke alt for
> længe; jeg kan se at torsdag den 15/11 kunne være
> stedet - er det ikke ok?

Er der nogen der vil arrangerer et kom godt igang-møde denne dato i
København, eller skal jeg inddrage mødet til andre
foredragsaktiviteter?

Jeg vil ikke selv være hovedansvarlig for et kom-godt-igang
arrangement, men jeg kan godt følge med i baggrunden, hvis der er en
der melder sig som gerne vil have lidt baggrundshjælp.

--
Linux lovers hate Windows, BSD lovers like UNIX
  -- Set på OSNews.com