Re: [MOEDE] Computer på torsdag?

Kenneth Geisshirt <sslug@sslug> writes:

> Er der en eller anden som har en computer + kanon med på torsdag? Jeg har
> et par gnuplot-demoer, som jeg gerne vil vise.

Jeg kan godt tage min bærbare med og så bruger vi NBI's kanon.

Jeg havde planlagt at skrive til dig i lørdags og spørge om AV-udstyr,
men fik det aldrig gjort. Jeg må hellere også lave de andre ting jeg
bør gøre som mødeansvarlig. Jacob har allerede rykket for en
annoncering.

--
Linux lovers hate Windows, BSD lovers like UNIX
  -- Set på OSNews.com