Re: [MOEDE] Mere input til mødeplanlægningen.

Peter:

> Er det kun mig der engang imellem sidder lidt med
> fornemmelsen af at famle i blinde når vi planlægger
> møder.

Jeg føler det ikke sådan, men jeg er heller ikke kendt for
at tænke meget over hvad andre synes.

Når det kommer til stykket er det vi har nu et
positiv-respons-system, hvor de der kommer til møderne
kommer fordi de synes møderne er spændende og i øvrigt gerne
vil have flere møder i samme stil.

> Det er let nok efter mødet at vuderer hvad folk har ment
> om mødet. Så nogle ideer til hvordan vi kan drage flere
> folk ind i selve emneplanlægningen, ville være rart.

Det er min erfaring, at man får mere respons, hvis man gør
det lettere for folk at give den, så nogle ting vi[1] kan
prøve er at udvide foredragsforslagssiden med en formular
man kan udfylde, hvis man har et forslag til et foredrag.

> Kunne man lave en poll og så vælge en fire fem emner ud
> og lade folk stemme om det (vejledende, selvfølgeligt).
> Det ville også give os et bedre prej om hvorvidt vi kan
> bruge M4 eller skal vente med et emne til NBI eller M1.

Det skulle der ikke være noget i vejen for.

> Jeg tror vi kunne få en del mere feedback, hvis vi gav
> folk mulighed for at give deres mening til kende uden en
> større indsats end at klikke et par gange med musen.

Enig.

Går du i gang med at producere noget kode?

Jacob

1) For eksempel Peter. ;-)
--
"We will be restoring normality as soon as we are sure what is normal anyway."