Re: [MOEDE] Hvad skal vi gøre med møder i efteråret? [OPLÆG]

On Fri, Jul 20, 2001 at 23:11:17 +0200, Peter Toft wrote:

> Jeg synes vi skal holde fast i NBI - og til september
> skifte Symbion ud med hovedbiblioteket. Dvs. et ud af
> tre møder per måned skiftet fra "højniveau" til
> "begynderniveau" (tænker på Malmø-hyggemøder som et
> møde på lige fod med af København).

> Med mindre der er protester inden en uge så synes jeg
> vi skal køre den kurs; der kommer en mail med første
> opkast til plan for hovedbib lidt senere

Tja, Symbion var det eneste sted med ordentlig parkeingsplads
bagved. Det kan ikke siges om de andre placeringer.

Og var meningen ikke at der på Hovedbiblioteket mest
skulle være emner til "begyndere" ?

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda