Re: [MOEDE] Hvad skal vi gøre med møder i efteråret? [OPLÆG]

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Hvis vi tager hovedbiblioteket op, mener jeg vi skal
> droppe enten NBI eller Symbion, dvs. komme ned på en

Blev der nogen konklusion på dette?

Jeg mener det vil være rart at have nogenlunde planlagt møder mindst
to måneder frem. Så derfor, her er mit forslag til de næste to måneder
for københavn:

De første to er godt som planlagt:

14. August, Symbion: Parelellprogrammering, ved Kneth og Sparre.
  (Lokalte ikke reserveret, mangler mødeansvarlig)

16. August, NBI: Afholdelse af foredrag (og møder?) ved Ole.
  (Lokalte reserveret, mangler mødeansvarlig og kalenderindføring)

De næste to er ikke helt planlagt, så opfat følgende som mine forslag.

11. September, Symbion:
  Kalenderen siger Kneth og GNUPlot. Kan vi putte noget om
  distribuerede systemer ind der. Jacob, taler du med Carsten?

20. September, NBI: Quicktalks....
  Hold 5 minutters oplæg om dit yndlingsprogram, dit næste open
  source-projekt, en kernefeature eller hvad du nu ønsker at fortælle om
  i SSLUG-regi. Indtil videre er der foredrag om devfs, a2ps, og ...,
  men vi kan nå mindst 6 foredrag. Skriv evntuelt til mødelisten, hvis
  du vil være sikker på at få lov til at fortælle.
  Ansvarlig (Ha): Makholm.

(Jacob, du siger da noget om a2ps, ikke?)

--
Skrev du til Jubii? Så skriv også til mig.
(hvornår, hvilke sider og hordan de svarede)