Re: [MOEDE] Re: Pre-Announce af møde d. 19

In article <sslug@sslug>,
"Ole Tange" <sslug@sslug> wrote:

> Jeg er kommet til at tænke på: Kunne pressen være interesseret? Det der
> med at en frivillig organisation laver præsentation og streaming om
> politisk arbejde må da være en historie. Hvis den skal med i Harddisken
> i morgen, så skal vi have announce ud nu.
>
> /Ole (der gerne vil have lusket softwarepatenter ind i mediernes søgelys
> ad bagvejen)

Jeg synes det er en rigtig god idé. Det må da også være noget der kan
interesse pressen (nørder der diskuterer politik)

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
The basic of idea of construction is that all elements shall be suspended
from above rather than rest upon supports from below.

- Buckminster Fuller, 'Lightful Houses" manuscript, 1928 [Your Private Sky, The Art of Design Science]