Re: [MOEDE] Hvad skal vi gøre medmøder i efteråret? [OPLÆG]

Christian:

> Hej Jacob og andre SSLUG møde folk.
>
> On Fri, 29 Jun 2001 18:39:03 +0200 (MET DST)
> Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote
> concerning ": Re: [MOEDE] Hvad skal vi gøre med møder i efteråret? [OPLÆG]":
>
> Hmm.

Jeg ved godt det var lidt uartigt, men jeg finder SSLUG's
hyggemøder tilstrækkeligt vigtige til at jeg var villig til
at bøje reglerne en smule.

> Jeg har samme problem som Jacob - det er langt fra
> sikkert at jeg kan passe op om et SSLUG møde hveranden
> Torsdag på NBI, blandt andet på grund af rejser og
> ligende.  På en gang-til-gang basis kan det nok godt
> lade sig gøre, men jeg gætter på at det ikke er
> tilfredsstillende for SSLUG.

Nu drejer det sig vist kun om en gang om måneden.
Spørgsmålet er vel om risikoen for at både Björn, Christian
og jeg er udenlands samtidig er tilstrækkelig lille til at
vi kan acceptere det.

Jacob
--
"Alle telnet-dæmoner bør aflives"