Re: [MOEDE] Hvad skal vi gøre med møder i efteråret? [OPLÆG]

Hej Jacob og andre SSLUG møde folk.

On Fri, 29 Jun 2001 18:39:03 +0200 (MET DST)
Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote
concerning ": Re: [MOEDE] Hvad skal vi gøre med møder i efteråret? [OPLÆG]":
> [ med direkte kopier til udvalgte SSLUG-medlemmer med en
>   NBI- eller ØL-adresse ]

Hmm.

> På den anden side hænger vores brug af lokaler på NBI på at
> Björn Nilsson eller jeg skal være der.

> Med mindre der er nogle "anonyme" SSLUG-folk, der arbejder
> på NBI og dermed kan være reserve for Björn og mig, så er
> jeg bange for at det vil være problematisk at binde sig til
> at holde hyggemøder på NBI (Björn arbejder på CERN af og til
> og jeg kommer nok til at være en del udenlands det kommende
> år).

"anonyme" ???

Jeg har samme problem som Jacob - det er langt fra sikkert at jeg kan
passe op om et SSLUG møde hveranden Torsdag på NBI, blandt andet på
grund af rejser og ligende.  På en gang-til-gang basis kan det nok
godt lade sig gøre, men jeg gætter på at det ikke er tilfredsstillende
for SSLUG.

Venlig hilsen,

Holm Christensen                             Phone:  (+45) 35 35 96 91
  Sankt Hansgade 23, 1. th.                  Office: (+45) 353  25 305
  DK-2200 Copenhagen N                       Web:    www.nbi.dk/~cholm
  Denmark                                    Email:       sslug@sslug