Re: [MOEDE] Møde 2001-07-19 (Var Re: [MOEDE] Møde 2001-07-10)

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> hvad søreen er de tools?

Fra mmv(1):
       mmv  -  move/copy/append/link  multiple  files by wildcard
       patterns

(mcp/mad/mln er symbolske henvisninger til mmv, der bare ændrer dens
opførsel.)

> Henrik - skriver du til Flemming og hører ham om den 19.

Det kan jeg da godt.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734