Re: [MOEDE] Møde 2001-07-10

Henrik:

> Så vidt jeg husker har Kneth sagt ja til at holde foredrag om
> GNU-udviklingsværktøjer den aften.

Hvis Kenneth selv er klar over det, så er det jo i orden.
Var der ikke noget om at Peter gerne ville holde foredrag om
noget der hører lidt sammen med det, samme aften?

Og hvem tager sig af at reservere M4 i Symbion, så der er et
sted at holde foredragene? Hans? Den der tager sig af det
bør også sørge for at det bliver noteret i kalenderen, når
lokalereservationen er på plads. Jeg har i øvrigt fået
reserveret auditorium U på NBI til møderne i juli og august.

Jacob

PS: Jeg er udenlands og uden internetforbindelse fra i
    morgen til og med søndag den 8. juli, så jeg kan ikke
    bidrage meget til planlægningen.
--
"Alle telnet-dæmoner bør aflives"