Re: [MOEDE] Hjælp til test af LinuxForum2001 cdrom

On Sun, Jun 17, 2001 at 19:43:21 +0200, Peter Toft wrote:

> Til hjælperne ved LinuxForum 2001 har jeg puklet med at
> lave en cdrom med lydspor, slides og kopi af
> Jeg har mountet mit ISO-image på
> http://tyge.sslug.dk/~pto/LF2001/

imponerende!, mindre kunne have gjort det :)

En del slides under http://tyge.sslug.dk/~pto/LF2001/2001/slides/ettrich/components/index.html
mangler en hel del ;(
Originalerne under http://LinuxForum.dk/2001/slides/ettrich/components/
er ok.

http://tyge.sslug.dk/~pto/LF2001/2001/slides/index.html
har lidt problemerme med vesntremenuens størrelse i Netscape 4.72/Linux/ttf-fonte
teksterne går henover stregen.
Dettte vil jeg dog ikke gøre så meget ud af, da problemet også
er på nogle af siderne på linuxforum.dk

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda