Re: [MOEDE] Vagabondos menu-selektor

In article
<sslug@sslug>, "Hans
Schou" <sslug@sslug> wrote:

> Min far plejer at sige: GET A WIFE!
> :-)

Hmmm ... kløgtig far du har :-)

> Rent faktisk var det Peter Toft der satte mig på opgaven. Du ved hvordan
> han er.

ALT for godt :-)))
Hmmm kan HAN så ikke åbne et pizzaria i nærheden af mig?

> Working on it. Jeg nævnte det flygtigt for ham, hvorefter jeg fik en
> gratis fadøl.

I was there ... var bare nysgerrig efter om der var noget nyt i den
"sag".
Skulle det lykkes dig at overtale manden .. ja så kan du jo distribuere
et OpenSource pizza-bestillings-system og gøre Domino's scooter freaks
arbejdsløse :-)

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk (under development)

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
HUMAN REPLICAS are inserted into VATS of NUTRITIONAL YEAST ...